fbpx

Privatnost i uslovi

POLITIKA ZAŠTITE PODATAKA O LIČNOSTI KUPACA
  1. OPŠTE ODREDBE
  2. a) Ovi Uslovi korišćenja i prodaje odnose se na korišćenje sajta www.bonamica.rs i prodaju proizvoda putem internet prodavnice Bonamica.rs.
  3. b) Internet prodavnicu Bonamica.rs razvilo je i objavilo društvo Bonamica, specijalizovano za internet trgovinu, sa registrovanim sedištem u Novi Sad, Sremska Kamenica, ulica Mali Do 1B , mat. br. 65951436, PIB: 112209916, adresa e-pošte info@bonamica.rs (u daljem tekstu „Bonamica.rs“).
  4. c) Posetom ili kupovinom na Bonamica.rs prihvatate Uslove korišćenja i prodaje koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koja primenjujemo. Bonamica.rs zadržava pravo da bez prethodnog obaveštenja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja i prodaje.
  5. d) Posetioci Bonamica.rs nemaju prava da jednostrano menjaju ove Uslove i bilo koje odstupanje smatraće se nevažećim osim ukoliko je izričito potvrđeno od strane rukovodstva Bonamica.rs uzimajući u obzir specifične okolnosti i primenjivaće se samo na taj pojedinačni slučaj.
  6. e) Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom. Vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja i prodaje ne možete preneti na treća lica bez izričitog pismenog odobrenja Bonamica.rs.
  1. NASTANAK UGOVORNE OBAVEZE
  2. a) Ponude proizvoda na internet prodavnici Bonamica.rs su podložne promenama i predstavljaju samo poziv da se učini ponuda pod objavljenim uslovima.
  3. b) Porudžbina kupca predstavlja ponudu za zaključenje ugovora kako je određeno zakonom, kojom će kupac biti pravno vezan za period od dve nedelje od dana kada je ponuda učinjena odnosno porudžbina potvrđena. Nakon što kupac kroz sistem potvrdi porudžbinu, dobiće automatski proizvedenu e-poštu – obaveštenje o prijemu narudžbenice – koja potvrđuje prijem iste, što međutim ne predstavlja potvrdu narudžbenice već samo potvrdu o prijemu iste sa svim njenim stavkama uključujući popis naručenih artikala i cena kako bi kupac izvršio konačne ispravke i potvrdio informacije u narudžbenici.
  4. c) Ugovor između Bonamica.rs i kupca nastaće i biće pravno obavezujući u trenutku kada kupac primi potvrdu narudžbenice što će biti učinjeno posebnim e-mailom u ime Bonamica.rs – obaveštenje o potvrdi narudžbenice.
  5. d) Bonamica.rs zadržava pravo da otkaže narudžbenicu odnosno da prihvati i izvrši delimičnu isporuku i o tome blagovremeno obavesti kupca.
  1. PROIZVODI
  2. a) Osnovna obeležja proizvoda mogu se naći na sajtu www.rs. Bonamica.rs nastoji da sve proizvode predstavi i opiše što je tačnije moguće.
  3. b) Bonamica.rs ne može garantovati da su svi navedeni podaci o proizvodu u potpunosti tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo Vam vratiti novac pod uslovima navedenim dalje u odeljcima 8., 9. i 10. ovih Uslova.
  1. CENE
  2. a) Cene proizvoda naznačene su na sajtu uz svaki artikal. Cene su sa uračunatim PDV-om, ali bez uračunatih troškova transporta i dostave.
  3. b) Troškovi transporta i dostave zavise od naručenih proizvoda i mesta isporuke i biće posebno prikazani u svakoj narudžbenici. Ovi troškovi mogu sadržati i izvozne dažbine i druge troškove ukoliko je mesto isporuke izvan Republike Srbije te se zbog toga mogu menjati s vremena na vreme u slučaju izmena propisa Republike Srbije ili Evropske Unije.
  4. c) Bonamica.rs zadržava pravo da u bilo koje vreme promeni cene proizvoda u zavisnosti od kretanja cena proizvoda na tržištu i drugih pripadajućih troškova.
  5. d) Bonamica.rs se obavezuje da će prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja narudžbenice. Bonamica.rs ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje e-mail obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu.
  1. ROK I USLOVI ISPORUKE
  2. a) Pošto ste potvrdili Vašu porudžbinu, dobićete e-mail kojim Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina primljena i da ista ulazi u fazu obrade u kojoj se utvrđuje da li je traženi artikal dostupan – obaveštenje o prijemu narudžbenice. Nakon obrade porudžbine, na Vašu e-mail adresu stići će obaveštenje o statusu porudžbine i okvirnom vremenu isporuke – obaveštenje o potvrdi narudžbenice. Period obrade porudžbine je 2 do 3 dana.
  3. b) U slučaju da je proizvod koji je u ponudi na Bonamica.rs privremeno nedostupan mi ćemo zadržati Vašu porudžbinu dok nam prozivod ponovo ne bude na raspolaganju (u prihvatljivim vremenskim okvirima) i obavestiti Vas o roku dostave, a zatim ćemo Vam porudžbinu poslati uobičajenim putem. U slučaju da je određeni proizvod stalno nedostupan, ponudićemo Vam adekvatnu zamenu ili vratiti novac ukoliko ste već izvršili uplatu.
  4. c) Bonamica.rs, takođe, zadržava pravo da ukoliko nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporuči raspoložive od naručenih proizvoda, a o tome ćete biti blagovremeno obavešten e-mailom ili telefonom. Takođe, bićete istovremeno obavešteni o predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda.
  5. d) Naručeni proizvodi biće poslati u roku od 2 do 3 dana od dana kada je porudžbina primljena odnosno uplata evidentirana. Slanje i transport se vrše na adresu navedenu prilikom poručivanja. Nakon što se izvrši isporuka odnosno preuzimanje robe na ugovorenom mestu, rizik prelazi na kupca.
  6. e) Troškove isporuke snosi kupac i iskazani su tokom procesa naručivanja.

Za kupce iz Srbije uglavnom važi rok od 2-3 dana od momenta slanja porudžbine. Za proizvode ručne izrade nekada je potrebno sačekati par dana više, zbog same izrade istih, o čemu će Kupac biti obavešten.

Važna napomena: Može se desiti da lokalna pošta duže zadrži paket, uglavnom zbog dodatnih sigurnosnih provera koje usporavaju isporuku paketa. Ovakvi slučajevi se uglavnom dešavaju tokom povećane ’anti-terorističke’ aktivnosti. Treba računati na duže vreme isporuke u vreme pred i oko praznika, kada pošti treba dosta duže da isporuči pakete.

  1. USLOVI PLAĆANJA
  2. a) Roba koju ste poručili plaća se avansno, odnosno pre početka roka isporuke, koristeći jednu od sledećih opcija plaćanja: kreditna kartica (za uplate iz Srbije i inostranstva) ili PayPal (samo za uplate iz inostranstva) ili pouzećem (samo za porudžbine iz Srbije sa mestom isporuke u Srbiji odnosno pod uslovima navedenim dalje pod tačkom d).
  3. b) Izjava o Sva plaćanja će biti izvršena u srpskoj valuti – dinar (RSD). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica dobija se putem konverzije cene izražene u Vašoj lokalnoj valuti u srpski dinar po važećem kursu Narodne Banke Srbije, na dan plaćanja. Prilikom naplate sa Vaše kreditne kartice, isti iznos pretvara se u Vašu lokalnu valutu prema kursu koji koriste kartičarske organizacije. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost male razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
  4. c) Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
  5. d) Izuzetno, postoji mogućnost plaćanja pouzećem za porudžbine iz Srbije sa mestom isporuke u Srbiji i u vrednosti do maksimum 10.000 RSD.

Ukoliko se plaćanje po porudžbenici ne izvrši u roku od 3 dana od dana njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana (osim u slučajevima kada se plaća pouzećem što podrazumeva da su ispunjeni napred navedeni uslovi za taj način plaćanja). Nakon isteka perioda od 3 dana plaćanje po toj porudžbenici nije moguće, ali možete napraviti novu porudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj.

  1. REZERVACIJE

Proizvodi koje u procesu kupovine Kupac stavi u korpu nisu rezervisani. Proizvod je rezervisan tek nakon potvrde kupovine od strane Kupca. U periodu između stavljanja proizvoda u korpu i potvrde kupovine postoji mogućnost da količne proizvoda više nisu dostupne, o čemu će Kupac biti obavešten.

  1. REKLAMACIJE
  2. a) Bonamica.rs posluje u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon). U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate na e-mail info@bonamica.rs. Mi smo spremni da rešimo svaku nastalu situaciju.
  3. b) Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda dužni da prijavite u roku od 24h od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijemu, a ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo.
  4. c) Na upućen zahtev o reklamaciji prosledićemo Vam reklamacioni list sa uputstvom o daljem postupanju po pitanju reklamacije, a dalje ćemo odgovarati i postupati u zakonom propisanim rokovima i proceduri.
  5. d) Ukoliko prilikom prijema pošiljke uočite neko oštećenje na transportnom pakovanju, molimo Vas da postupite na sledeći način:
  • Nemojte potpisati prijem pošiljke. Zamolite poštara ili kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju izazvalo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke i preuzmite pošiljku. Ukoliko je proizvod oštećen ili deluje da nedostaju neki delovi, odbijte prijem pošiljke i javite se nama radi utvrđivanja daljih koraka i kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.
  • Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste uočili oštećenje na pakovanju odnosno proizvodu obavezno sačuvajte originalnu ambalažu u kojoj Vam je pošiljka isporučena. Molimo Vas da oštećenu ambalažu i proizvod pošaljete na info@bonamica.rs.
  • Pre svega je potrebno da nas kontaktirate kako bi proverili da, kao i da Vam dostavimo uputstva za doplatu poštarine za ponovno slanje. Kada primimo vraćeni artikal i Vašu doplatu za poštarinu, poslaćemo Vam zamenski artikal.
  1. e) Ukoliko niste nekim proizvodom koji ste naručili, možete ga zameniti pod sledećim uslovima:
  • da nije prošlo više od 14 dana otkako ste primili proizvod, i
  • da je proizvod vraćen nekorišćen i u originalnom pakovanju/ambalaži sa svom propratnom dokumentacijom, i
  • da je uplaćena poštarina za ponovno slanje kao i razlika u ceni ukoliko je zamenski proizvod skuplji – kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.

Ukoliko gore navedeni uslovi budu ispunjeni moći ćete da umesto vraćenog proizvoda dobijete drugi po Vašem izboru ili ćemo Vam vratiti novac u vrednosti proizvoda koji ste vratili.

  1. ODUSTANAK OD UGOVORA
  2. a) Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda, bez navođenja razloga, jednostrano raskine ugovor. Troškove vraćanja robe i novca snosi Kupac, osim u slučajevima kada Kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
  3. b) U slučaju jednostranog raskida odnosno odustanka od ugovora, Kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod.
  4. c) Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti istu u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakavanju.
  5. d) Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen.
  6. e) Ukoliko želite da zamenite ili vratite proizvod, molimo Vas da proizvod pošaljete na adresu društva, Sremska Kamenica, ulica Mali Do drugi 1B, Novi Sad, Srbija.
  1. PROCEDURA ZA POVRAĆAJ SREDSTAVA
  2. a) Kontaktirajte nas slanjem e-maila na adresu: info@bonamica.rs
  3. b) Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
  4. c) U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Bonamica.rs je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev Bonamica.rs obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
  5. d) Poručeni artikal ne možete samoinicijativno, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Bonamica.rs, menjati ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici. Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
  1. RADNO VREME

Internet prodavnica Bonamica.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom perioda redovnog održavanja internet stranica može biti kraći vremenski period nedostupna o čemu ćete biti obavešteni.

  1. PRIMENA ZAKONA

Bonamica.rs posluje u skladu sa zakonima Republike Srbije pre svega Zakonom o trgovini, Zakonom o elektronskoj trgovini, Zakonom o zaštiti potrošača i svim ostalim važećim zakonima i propisima Republike Srbije.

  1. INTELEKTUALNA SVOJINA

Sadržaj prikazan na Internet stranici Bonamica.rs, uključujući dizajnerske elemente, tekstove, fotografije, logotipe, audio i video zapise, softver i ostalo su vlasništvo kompanije Bonamica i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti kompanije. Ukoliko smatrate da se na našoj internet stranici nalazi sadržaj koji se neovlašćeno koristi sa naše strane, molimo Vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja prava intelektualne svojine.

  1. VAŠ NALOG
  2. a) Ukoliko koristite Bonamica.rs, odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i šifre koju ste kreirali prilikom registracije na sajtu. Korišćenjem Bonamica.rs odgovorni ste za sve aktivnosti koje se dešavaju na Vašem nalogu i sa Vašom šifrom.
  3. b) Maloletnici mogu koristiti Bonamica.rs isključivo uz nadzor roditelja ili staratelja.
  4. c) Bonamica.rs zadržava pravo da odbije pružanja usluga, ukine nalog ili otkaže narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi korišćenja i prodaje. Vaše podatke koje ste naveli prilikom registracije Bonamica.rs će koristiti radi kupoprodaje proizvoda i uspostavljanja poslovnog kontakta i neće ih koristiti u druge svrhe ili ih dostaviti trećim licima osim u slučajevima kada je to naša zakonska obaveza.
  1. ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA I KOMENTARI

Posetioci mogu komentarisati proizvode i slati e-mail poruke na Bonamica.rs. Bonamica.rs ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez predhodnog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom e-mail adresom nije dozvoljena na Bonamica.rs.

PAŽNJA : UPOTREBOM OVOG SAJTA POTVRĐUJETE DA STE PROČITALI, RAZUMELI I PRIHVATILI SVE NAVEDENE USLOVE KORIŠĆENJA I SLAŽETE SE DA STE OBAVEZNI DA IH POŠTUJETE, KAO I SVE DRUGE PRIMENLJIVE ZAKONE I PROPISE.

Kada prikupljamo Vaše podatke:

Prilikom kupovine u našim prodavnicama, on – line kupovine ili pozivanja call centra radi kupovine, od Vas ćemo uzeti i koristiti samo one informacije koje su neophodne da bi se pružila usluga prodaje. Ovo može da uključuje podatke o ličnosti kao što su: ime i prezime, adresa na koju se isporučuje proizvod, ime i prezime lica kome se isporučuje naručeni proizvod (ako lice kome se isporučuje nije naručilac), adresa pravnog lica ukoliko je isporuku potrebno izvršiti u prostorijama pravnog lica u kojem primalac radi, broj mobilnog telefona, e-mail adresa, datum kupovine, JMBG (samo za korisnike Administrativnih kartica), broj tekućeg računa – ukoliko se plaća preko pošte, odnosno radi uplate povraćaja novca u slučaju usvajanja reklamacije.

Period čuvanja podataka

Čuvaćemo Vaše podatke o ličnosti onoliko koliko zakon propisuje. Kompanija Bonamica je odredila periode u kojima se čuvaju lični podaci i preduzimaju mere koje društvo može da identifikuje samo onoliko dugo koliko je potrebno za svrhu za koju se lični podaci obrađuju. U slučaju da postoji potreba, Bonamica će tražiti vašu dozvolu da čuva vaše podatke na duži period.

Pravo na prigovor: Lice na koje se podaci odnose ima pravo da podnese prigovor kojim osporava obradu podataka po osnovu legitimnog interesa. Takođe, ukoliko smatra da su propisi o zaštiti podataka prekršeni tokom obrade njegovih podataka, on ili ona mogu kontaktirati info@bonamica.rs. Svakako ima pravo da uloži žalbu Povereniku za zaštitu podata o ličnosti https://www.poverenik.rs/sr/.

Kontakt

Ukoliko imate pitanja u vezi sa obradom Vaših podataka o ličnosti, ili Vam trebaju dodatne informacije, molimo Vas kontaktirajte info@bonamica.rs

Prilog 1 – Periodi čuvanja podataka

Prikupljeni podaci čuvaju se do ispunjenja pružanja usluge, odnosno pet godina od isteka poslovne godine u kojoj je izvršeno plaćanje, a u skladu sa obavezom propisanom Zakonom o računovodstvu.

Kada koristimo vaše podatke u cilju slanja e-mailova i SMS-ova sa informacijama o popustima, posebnim manifestacijama i drugim pogodnostima u Bonamica  radnjama, prikupljene podatke ćemo čuvati do uskraćivanja Vaše saglasnosti.

Telefonski razgovori se  snimaju. Informacije potrebne za pružanje usluga zabeleženih tokom razgovora sa korisnicima usluge zadržavaju se u cilju ispunjenja obaveze isporuke proizvoda, kao i  dve godine nakon zaključenja ugovora o prodaji, radi rešavanja po pritužbama ili reklamacijama korisnika, odnosno do okončanja sudskog spora koji eventualno bude iniciran u vezi sa pritužbom ili reklamacijom.

04 jula 2020, Novi Sad, Sremska Kamenica, tim Bonamica.rs