fbpx

NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA

PROIZVODI I PORUDŽBINE
Kako mogu da tražim određeni proizvod?

Ukoliko želite da potražite određeni proizvod, molimo koristite polje za pretraživanje na vrhu web stranica. Unesite reči za pretragu i ako postoje na sajtu,prikazaće Vam se lista rezultata.

Može li firma izvršiti naručivanje na Vašem sajtu?

Da, BONAMICA PRIRODNA KOZMETIKA (bonamica.rs) prihvata porudžbine firmi. Da biste dobili fakturu sa tačnim podacima Vaše firme, molimo popunite sva obavezna polja prilikom registracije ili naručivanja.

Šta je potrebno ukoliko želim da moja porudžbina bude isporučena na adresu različitu od one koju sam naveo u korisničkom nalogu?

Nakon što ste dodali i potvrdili proizvode u korpi, sistem Vam nudi opciju da unesete drugu adresu za isporuku Vaše porudžbine.

UPRAVLJANJE KORISNIČKIM NALOGOM
Ne mogu da se setim svoje lozinke. Šta je potrebno da uradim?

Ukoliko ste zaboravili lozinku, molimo koristite opciju za obnovu zaboravljene lozinke, koja se nalazi na stranici za prijavljivanje.

Kako mogu da promenim podatke svog naloga?

Da biste promenili podatke svog korisničkog naloga, molimo prijavite se i koristite opciju Ažurirajte nalog, koja se nalazi u odeljku Moj nalog.

Da li je potrebno da imam korisnički nalog da bih izvršio kupovinu?

Ukoliko želite da izvršite porudžbinu, potrebno je da kreirate korisnički nalog. Nalog se može kreirati i nakon što ste dodali želljeni proizvod u korpu.

Da li mogu da promenim svoju porudžbinu nakon što sam je zaključio?

Ukoliko želite da promenite porudžbinu, molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu. Molimo navedite šifru porudžbine koju možete pronaći u odeljku za Praćenje porudžbine.

Mogu li pogledati istoriju svojih porudžbina?

Istoriju svojih porudžbina možete pogledati na sajtu, u odeljku za Praćenje porudžbine.

OPŠTA PITANJA
Želeo bih da kupim proizvod koga nema na zalihama. Šta treba da uradim?

Za više informacija o dostupnosti proizvoda, molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu, koji se nalazi na dnu web stranice.

Želeo bih da primam dodatne informacije koje se ne mogu naći na sajtu. Šta treba da uradim?

U ovom slučaju molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu.

KAKO KUPITI

Biranje proizvoda

Kada pronađete željeni proizvod kliknite na Dodajte u korpu. Bićete preusmereni na stranicu Korpa za kupovinu, gde ćete moći da vidite sve proizvode koji se nalaze u korpi, promenite količinu proizvoda, uklonite jedan ili više proizvoda iz svoje korpe za kupovinu. Ukoliko želite da se vratite nazad i kupite još neki proizvod, kliknite na Nastavite kupovinu.

Informacije o isporuci

Kliknite na dugme Potvrdite da završite naručivanje. Ukoliko ste novi korisnik potrebno je da kreirate nalog popunjavanjem sledećeg formulara. Prijava će trajati 1-2 minuta, i nakon toga ćete biti u mogućnosti da izvršite naručivanje. Ukoliko se adresa za isporuku ne poklapa sa adresom za naplatu, molimo izaberite Unesite novu adresu za isporuku opciju i unesite ostale neophodne informacije.

Zaključite naručivanje

Da biste izvršili naručivanje, molimo izaberite željeni način plaćanja i koristite polje Komentari da unesete dodatne informacije. Ukoliko se slažete sa Uslovima korišćenja, kliknite na Naruči kako biste prešli na sledeći korak.

U zavisnosti od detalja porudžbine i dostupnih mogućnosti možda će biti potrebno da izaberete način isporuke koji uključuje određene troškove. Proverite sve troškove isporuke pre zaključivanja porudžbine.

INFORMACIJE O ISPORUCI

Obaveštenje za sve kupce:
S obzirom na nove mere vlade koje su stupile na snagu, sve porudžbine napravljene do 12 časova će biti poslate istog dana a ostale sledećeg radnog dana.

Isporuka putem Post Express-a: 300 rsd.
Besplatna dostava za porudžbine veće od 2500 rsd.